JORNADA “CONNECTEM” MÒBILS.EDU

Dijous 14 de novembre va tenir lloc a l’Espai Neàpolis de Vilanova i la Geltrú la  jornada de treball CONNECTEM de tots els centres de Catalunya que han estat seleccionats per formar part del programa MÒBILS.EDU.

El CRP Ribera d’Ebre vam acompanyar als dos centres de la nostra comarca que estan immersos dins del programa, l’Escola Enric Grau i Fontseré de Flix i l’Escola Lluís Viñas de Móra d’Ebre.

Vam poder reflexionar sobre molts temes interessants (inclusió, modelització, competència digital,pensament crític, educació mediàtica, competència digital docent, ciutadania digital, model BYOD,…), conèixer experiències de centres i ens vam poder quedar amb la idea de PODER FER DE L’EDUCACIÓ AMB MÒBILS LA MILLOR EDUCACIÓ DEL MÓN (paraules de la Sra. Ana Albalat).

Podeu consultar l’informe del Consell Escolar de Catalunya…aquí

Els centres seleccionats van recollir un distintiu identificador per al centre i tothom vam escoltar les paraules encoratjadores de l’Honorable Conseller d’Educació, Sr. Josep Bargalló.