Higiene de Mans 2024 – Tallers als centres i elaboració treball col·lectiu

Iniciada l’organització del programa sobre la Higiene de mans 2024, adreçat a l’alumnat de 1r de primària. Fases:

• Inscripció dels centres educatius (realitzada).
  • Taller presencial al centre adreçat a l’alumnat de primer curs de primària a càrrec de personal sanitari: durant el mes de març. El personal de salut treballarà un joc interactiu amb l’alumnat. Haureu de tenir en compte que l’activitat s’haurà de realitzar en una aula que disposi de pantalla o panell interactiu.

• Fotografia del treball col·lectiu. Una vegada realitzat el treball col·lectiu haureu de fer una fotografia en format horitzontal i d’alta resolució i enviar-la per correu al CRP Ribera d’Ebre e3990108@xtec.cat i a serveidecomunicació.ebre.ics@gencat.catL’última dia per fer la tramesa és el 5 d’abril

• Celebrar el dia internacional de la Higiene de mans en un acte institucional el dilluns 6 de maig (Avís! Ha canviat la data!) El lloc de l’acte encara està per concretar, quan el tinguem confirmat enviarem correu electrònic.

Properament rebreu el tríptic amb les bases des de Salut.