HIGIENE DE MANS 2020

Des de l’any 2012 es venen realitzant  tallers interactius i un concurs de dibuix amb l’alumnat de 1r  de les escoles de Primària, organitzats pels SSTT d’Ensenyament i la Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre. Ja hem començat a organitzar les activitats del curs actual amb la recollida de dades de totes les escoles que volen participar, la confecció del tríptic i del cartell i la planificació de les dates dels tallers a centre.

A partir de la setmana vinent es duran a terme els tallers als centres educatius que hi participen, sota el lema RENTEM-NOS ELS MANS QUAN TOCA. Els tallers van a càrrec de les infermeres de zona del grup Promoció d’Higiene de Mans. Posteriorment es participa en el  concurs de dibuix i, per últim, l’entrega de premis del concurs al Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre coincidint amb el Dia Mundial de la Higiene de Mans, 5 de maig de 2020.

Heu rebut les bases per correu electrònic. Per qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb el CRP RIBERA D’EBRE al 977402860 o a l’adreça e3090108@xtec.cat