Educació impulsa un projecte d’informació i orientació virtual per a l’alumnat

El Departament d’Educació impulsa “Al teu costat en la tria educativa”, un projecte d’informació i orientació acadèmica virtual per a l’alumnat que s’inicia avui 18 de maig. Aquesta iniciativa vol ajudar els alumnes i les seves famílies a triar entre les diferents ofertes d’ensenyaments postobligatoris i els itineraris educatius.

Els alumnes, sobretot en els canvis d’etapa educativa, precisen d’acompanyament en la tria de les diferents opcions, i per tant, cal informació i orientació educativa. Una informació que habitualment obtenien per diferents vies com l’assessorament dels professors i dels orientadors dels centres, els diferents canals del Departament d’Educació, i els esdeveniments com el Saló de l’Ensenyament i d’altres fires que s’han suspès a causa de la covid-19.

D’altra banda, el web Estudiar a Catalunya disposarà de la informació completa de tots els ensenyaments: informació general, modalitats, cicles, accés, sortides acadèmiques i professionals, etc.