DONA LA NOTA. Encara hi som a temps

DONA LA NOTA. Encara hi som a temps és un iniciativa que vol motivar a que petits i joves dels centres educatius de Catalunya prenguin consciència sobre la situació actual al voltant de l’emergència climàtica i ambiental. Es pretén que l’alumnat participi de forma activa en el seu entorn més proper. S’ha elaborat un vídeo per sensibilitzar al voltant del tema…visualitzeu-lo aquí

La proposta  integra els valors de l’educació per a la sostenibilitat en tots els àmbits de la vida del centre i afavoreix l’intercanvi d’experiències  entre els centres.

El punt de partida és la proposta inicial del CdA Pau Casals, (NO ENS DESDIBUIXEU, PETIT TALLER DE CANÇONS). Es convida a tots els centres a cantar-la el dia 5 de juny de 2020, Dia Mundial del Medi Ambient.

Per més informació i per animar-vos a sumar-vos a la iniciativa amb les vostres propostes…aquí De ben segur que als vostres centres ja realitzeu accions que ajuden a prendre consciència a l’alumnat de la necessitat de protegir el medi ambient.