CONCURS Fem Matemàtiques 2023. Participació Ribera d’Ebre i alumne guanyador fase final

Finalitzada l’edició del Fem Matemàtiques 2023, activitat anual en format concurs de resolució de problemes matemàtics.

Dos centres de la Ribera d’Ebre van arribar a la segona fase, les proves de la qual van tenir lloc el 19 d’abril a l’INS Dertosa (Tortosa).

• IE 3 d’Abril (Móra la Nova): 5 alumnes de 5è de primària, 4 alumnes de 6è de primària i 4 alumnes de 2n ESO. Es van classificar per a la final: 2 alumnes de 5è i 1 alumne de 2n ESO.
  • INS Julio Antonio (Móra d’Ebre): 4 alumnes de 1r ESO. Van quedar classificats en tercer lloc.

La fase final va tenir lloc el dissabte 13 de maig al CosmoCaixa,  en la que van participar 71 alumnes i 63 docents.

L’alumne de 5è de primària representant de l’IE 3 d’Abril va ser el 1r classificat de la seva categoria. Enhorabona pel premi i per la feina feta!