100tífiques, PROPOSTA DIA INTERNACIONAL DE LA DONA I LA NENA A LA CIÈNCIA

El Departament d’Educació organitza conjuntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) l’activitat 100tífiques, en el marc de la qual s’ha previst realitzar fins a 100 conferències en centres docents. Aquesta activitat s’emmarcarà dins el DIA INTERNACIONAL DE LA DONA I LA NENA A LA CIÈNCIA, l’11 de febrer de 2020. La finalitat d’aquesta proposta és fomentar les vocacions científiques i tecnològiques de l’alumnat, especialment entre les xiquetes.

A la nostra comarca convidem als centres educatius fer una recerca de dones científiques del nostre territori i proposar-les per realitzar una conferència-col·loqui amb alumnat de 6è de Primària i 1r d’ESO.

Envieu-nos les vostres propostes abans del dia 13 de novembre a l’adreça de correu-e del CRP e3990108@xtec.cat

Si teniu qualsevol dubte truqueu-nos al 977402860.