#100tífiques 11 FEBRER 2022

El proper 11 de febrer tindrà lloc l’activitat #100tífiques coincidint amb el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència.

Us compartim la presentació de les xerrades del dia 11 de febrer a càrrec de la comandant i la oficial executiva de la tripulació d’Hypatia I. Mariona Badenas (comandant) i Carla Conejo (oficial executiva), present la quarta edició de les xerrades de #100tífiques als centres escolars. Aquest vídeo de presentació l’han de visionar els centres inscrits amb l’alumnat abans de la sessió amb la científica.

A més, us fem arribar:

Al portal xtec trobareu presentació de la jornada, acte de la trobada #100tífiques i propostes didàctiques

També us informem que aquest dia s’emetran pel canal Youtube de la FCRI 5 xerrades via streaming.

Si encara no us heu inscrit i finalment us animeu a participar a l’activitat ho podeu fer des d’aquest canal del Youtube.

Us compartim els horaris de les xerrades en streaming:

horari cientifica escola empresa
9h Anna Balaguer Escola Europa PROVITAL