Butlletí CREAMAT – Desembre 2025

Butlletí desembre 2025 del CREAMAT. Si voleu rebre els butlletins, feu inscripció en aquest enllaç. Estareu al dia de totes les novetats!

Destaquem:

Formacions i programes de matemàtiques organitzades des de la SG de Currículum. Inscripció del 7 al 15 de gener.

  • Píndoles del currículum. Especialitat matemàtiques. Curs online de 30 h adreçat a professorat d’educació secundària que vulgui millorar la formació docent en la didàctica de les matemàtiques. Més informació i inscripcions: Curs en dilluns – Curs en dijous
  • Música, matemàtiques i ciència: explorant la natura a través del so. Aquesta jornada vol oferir una introducció al voltant de les relacions entre la música, les matemàtiques i la ciència, a través d’un enfocament pràctic i reflexiu. Enllaç a les activitats.

Material en obert del programa Florence-SIM. Publicades diferents propostes de treball que es duen a terme a les aules de primària i de secundària dels centres adherits al programa Florence-SIM. Són activitats dissenyades per persones expertes i testejades a les aules. En podeu descarregar tot el material associat a l’ARC amb el descriptor Florence. Enllaç a l’ARC.

Material en obert del programa PCmat (Programa temporal de mentories de  Pensament Computacional i MATemàtiques) per a centres d’educació primària, amb l’objectiu de millorar la competència matemàtica de l’alumnat a través del pensament computacional, la programació i la robòtica educativa, amb un acompanyament intensiu i personalitzat per al professorat.Podeu consultar els materials en obert clicant aquest enllaç.

 VídeoMAT. Matemàtiques per respondre preguntes. El vídeoMAT és un projecte en el qual els i les alumnes creen vídeos on es responen preguntes que posen de manifest les aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn. Podeu fer la inscripció a partir del 19 de gener a la web videomat.cat.

Jornada anual de Lleimat, de l’associació d’ensenyants de matemàtiques de Lleida (integrada dins de la FEEMCAT). Oberta a tot el professorat interessat de totes les etapes educatives (infantil, primària, secundària i adults). Data: 7 de febrer de 2026. Lloc: Campus Cappont de Lleida.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut