PROPOSTA CESIRE* #ARCACASA “QUIN TIPUS DE CONSUMIDOR ENERGÈTIC SÓC?”

Aquestes setmanes de confinament pel fet de ser a casa i deixar de fer la nostra activitat habitual hem canviat hàbits de consum energètic.Podem aprofitar aquest moment per fer propostes de treball al voltant del consum d’energia.

El Cesire* /ARC proposa l’activitat “QUIN TIPUS DE CONSUMIDOR ENERGÈTIC SÓC?” adreçada a l’alumnat de cicle superior de Primària.

El treball d’investigació s’inica a partir de la pregunta inicial QUÈ HI HA DARRERE DE L’ENDOLL? A partir d’aquí l’alumnat incia una investigació amb tots els aparells elèctrics que hi ha a casa seva. També fan un recorregut per diferents publicacions periodístiques que tenen com a tema l’energia, fan una reflexió per arribar a saber quin tipus de consumidor energètic és cadascú i acaben amb un procés de reflexió al voltant de la nostra petjada ecològica i un document de compromís de millora.

A la proposta trobareu:

Podeu accedir a totes les activitats proposades de l’àmbit científic i coneixement del medi…aquí