I després de l’ESO, què? Estudis postobligatoris a les Terres de l’Ebre

Volem compartir amb vosaltres la web que ha creat l’EAP del Baix Ebre, Estudiar a les Terres de l’Ebre, camins a la postobligtòria.

Aquest recurs neix amb la intenció de facilitar l’orientació de l’alumnat després de l’ESO. A la web es recullen les diferents opcions per completar la formació amb o sense el graduat en ESO als centres de les Terres de l’Ebre.

Pensem que és una eina molt útil per als orientadors i orientadores dels instituts i que pot ajudar a l’alumnat i a les famílies a conèixer els diferents itineraris acadèmics, les vies d’accés a cadascun dels estudis i quines possibilitats de continuïtat formativa hi ha en cada cas.