Científics en joc

CientífiKs en joc és un programa educatiu virtual del Departament de  Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya adreçat a l’alumnat de 5è de primària de les escoles de Catalunya. Durant el curs, les escoles participants heu de dissenyar un videojoc sobre una investigadora catalana en actiu, enguany tractant l’Emergència Climàtica des de diverses perspectives de la recerca, de la mà de la investigadora escollida.

Si voleu saber-ne més: Inscriu-te a una de les sessions informatives del programa  (27 de setembre)

Període d’inscripció obert fins al 1/10/2021

Enllaç a tota la informació: Científiks en joc.