12a edició del concurs Wapps.cat

Ja està en marxa la 12a edició de Wapps.cat, el concurs de creació de llocs web i aplicacions mòbils per alumnat 5è i 6è de primària,​ ESO, batxillerat i cicles ​formatius de grau mitjà i​ superior​.

Per participar-hi fes que els teus alumnes creïn un lloc web de manera gratuïta amb un domini .cat i puguin mostrar els projectes que desenvolupen a l’aula a tot el món a través de qualsevol dispositiu.

Participa-hi!

Enguany s’han  introduït algunes novetats estructurals al concurs. L’objectiu d’aquestes és mirar de facilitar-te la feina amb les inscripcions i, alhora, que et sigui més senzill fer seguiment del desenvolupament dels projectes dels teus alumnes.

Inscripcions obertes des del dilluns 20 de setembre de 2020 a les 12h fins el 4 de febrer de 2022 a les 12h.

Us deixem el darrer vídeo del creador de contingut: l’Albert Roig.

Si tens qualsevol dubte sempre ens podràs trobar a info@wapps.cat o al telèfon 678020169