Informatiu novembre

• 19/11Seminari Educació Musical a Primària
  • 18/11 Seminari Llengua Anglesa al Pla d’Urgell
  • 18/11 Seminari Els Caps d’Estudis al Pla d’Urgell. Organització i Gestió
  • 26/11 Seminari La Direcció escolar al Pla d’Urgell. Elements d’organització i gestió.
  • 25/11 Seminari de Secretaria de centres educatius de Primària
  • 24/11 Grup de Treball Maria Mercè Marçal a les aules II

Dia Universal del Nen o de la Infància

Més recursos

20 de novembre

L’Exploratori dels Recursos de la Natura de la UPC conjuntament amb l’Ajuntament de Berga presenten el projecte:

Bosc i sostenibilitat

Blog del Programa Coeduca’t amb el currículum

Autoritat Catalana de Protecció de Dades

Jornada sobre protecció de dades en l’àmbit educatiu

Pautes i recomanacions

US RECOMANEM !!!

II Congrés Nacional d’Educació Ambiental

Sessió inaugural

27 de novembre

II Jornada ACUDAM,

“Influencers 5G. Present i futur de la inclusió.” online

INSCRIPCIONS

20 de novembre

Òmnium Cultural obre una nova convocatòria del

Premi Sambori Òmnium

Termini de lliurament de treballs fins el 12 de febrer de 2021

El Departament d’Educació conjuntament amb els Departaments de Territori i Sostenibilitat, Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, la Xarxa d’Escoles Sostenibles de Catalunya (XESC) i l’Associació Vida Sana,  presenten el projecte:

Agroecologia escolar

Desdibuixant les parets de l’aula

L’ àrea TAC ofereix un cicle de 4 seminaris web sota el títol “Desdibuixant les parets de l’aula” adreçats a docents per fomentar el treball col.laboratiu a l’aula i millorar la competència digital utilitzant el Mobile History Map com a plataforma vehiculadora de processos d’aprenentatge a l’aula.

Si esteu interessats us deixem l’ enllaç a la inscripció i a la resta d’informació. La primera webinar serà el 25 de novembre a les 17.30h

Cua de Sirena

Cua de sirena és candidat a MILLOR CURTMETRATGE als XIII Premis

Un curtmetratge d’animació stop-motion per sensibilitzar entorn la diversitat de gènere i el lliure desenvolupament de la identitat!

Com pots fer un cop de mà?

Compartint i recomanant #CuaDeSirena a les teves xarxes a partir del 19 de novembre.

(Visionar aquí)

International Education Week

It’s INTERNATIONAL EDUCATION WEEK!

És la setmana internacional de l’educació i, per això, volem compartir amb vosaltres algunes de les iniciatives que s’estan impulsant des del Consolat dels Estats Units:

Rècord d’estudiants espanyols als Estats Units! Prop de 8.000! Així, Espanya passa de las posició 25 a la 21 en el rànking dels principals països de procedència dels estudiants internacionals als EUA. És una de les moltes dades positives de l’informe Open Doors que s’acaba de fer públic. Consulta’l aquí

Llegeix més»

II Jornada ACUDAM “Influencers 5G.Present i futur de la inclusió”

El 20 de novembre tindrà lloc la II JORNADA ACUDAM que porta per títol “Influencers 5G. Present i futur de la inclusió.” #disCAPACITAT en format taula rodona.

Igual que en la primera edició gaudirem d’un cartell de luxe amb la participació de 4 persones influents:

🔝 Abraham Orriols – presentador. Periodista dels Serveis Informatius de TV3. Recentment també ha estat col·laborador d’El Matí de Catalunya Ràdio.

🔝 Susana Rodríguez – ponent. Jugadora del Campionat d’Espanya de Pàdel en Cadira de Rodes (3a posició nacional femení), del Circuit Català (4a posició general) i presidenta del “Club Esportiu de Pàdel Adaptat Catalunya”.

🔝 Eloi Collell – ponent. Presentador del programa “Per què volen els avions” de TV3. Medallista Special Olympics a escala estatal i europea en la modalitat de natació.

🔝 Manel Eiximeno – ponent. Director del Centre de Recursos Educatius (CRE) ONCE Barcelona – Catalunya. Coordinador de l’àmbit d’intervenció del CRE a nivell educatiu a Aragó, Illes Balears, La Rioja i Navarra.

Llegeix més»