XIII Concurs Escolar Còmic Barcelona

En el marc de la 42a edició de Còmic Barcelona, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, convoca el XIII Concurs Escolar Còmic Barcelona.

CATEGORIES: alumnat del cicle mitjà i superior d’educació primària i d’ESO.

TEMÀTICA del concurs: “Com t’imagines una ciutat sostenible en un altre planeta o bé en el futur?”. Relacionat amb l’ODS 11.

FASE D’INSCRIPCIONS:  Els docents hauran de formalitzar la inscripció accedint al formulari en línia. El període previst és del 10 de desembre al 22 de gener de 2024. Es farà una inscripció per cada grup classe fent constar el nombre d’alumnes que hi participen. Cada centre farà tantes inscripcions com grups classe hi participin.

FASE DE LLIURAMENT dels treballs: El període de lliurament dels treballs és del 29 de gener al 25 de febrer de 2024.

Enllaç a les bases del concurs.