Setmana Bio a l’Escola

Del 17 al 25 d’octubre, tindrà lloc la La Setmana Bio per l’alimentació ecològica és un esdeveniment en què se celebraren tot un conjunt d’activitats per tot el territori català, amb l’objectiu comú de promocionar i donar a conèixer la producció i alimentació ecològiques entre la població.

La Setmana Bio a l’escola és l’apartat de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica dedicat a la comunitat educativa. El seu objectiu és donar a conèixer la producció agrària i l’alimentació ecològiques en l’entorn educatiu, tant a l’alumnat com a les famílies, mitjançant un programa d’activitats específiques. Al llarg d’aquesta setmana també es lliuraren els guardons del Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica. Poden optar al premi tots els centres educatius d’educació infantil, primària, secundària, batxillerat, formació professional, educació especial i llar d’infants de Catalunya, que hagin iniciat al llarg del curs escolar 2019-2020 un projecte o una experiència pedagògica relacionada amb la producció agrària o l’alimentació ecològiques. El termini per a la presentació de les candidatures va de l’1 de juny al 24 de juliol.

Les activitats de Setmana Bio a l’escola les pot organitzar qualsevol centre educatiu de Catalunya que tingui interès, ja sigui centre d’educació infantil, primària, secundària, batxillerat, educació professional, educació especial o llar d’infants. També poden organitzar activitats les associacions i entitats relacionades amb la comunitat educativa, com per exemple les AMPAs, biblioteques, entitats locals o qualsevol altra que tingui interès en fer-ho.