Vedruna Mollerussa participa del Projecte en xarxa guanyador de la menció especial a mSchools student Awards 2020

Al Pla d’Urgell estem de celebració! El projecte en xarxa: “Des del Baix Camp a la Cerdanya: una ruta de llegenda” ha estat guanyador de la menció especial del premis mSchools student Awards 2020. Moltíssimes felicitats a tothom @vedrunacatalunya. En especial al centre Vedruna Mollerussa, el seu alumnat de 5è i tot el professorat que hi ha participat! Molt bona feina!!

El projecte ha consistit en fer un recull de llegendes de totes les comarques i poblacions a on hi ha escoles Vedruna, que ens permet passejar pel nostre país, donant funcionalitat a les creacions literàries que es generen a les aules i obrint un gran ventall de recursos TAC. En resultat, 60 llegendes geolocalitzades de 36 poblacions de Catalunya, 200 continguts multimèdia i 60 vídeos de realitat augmentada.

Us adjuntem l’enllaç de la pàgina web del llegendari i al pòster de presentació.

Si voleu consultar altres projectes participants aquest curs 2019-2020 cliqueu en aquest enllaç.

#intensament #escolacompetent #llegendarivedruna #escolapropera #mollerussa