Un alumne de l’Institut Terres de Ponent, guanyador del premi Sambori de Narrativa

Felicitem tota la comunitat educatica de l’Institut Terres de Ponent de Mollerussa.!!!

L’estudiant de batxillerat d’aquest institut, Joel Lloret ha guanyat el Premi Sambori de Narrativa, amb l’obra  Anhel de venjança.

Des del 2006, Òmnium Cultural organitza i impulsa el Premi Sambori Òmnium a Catalunya, Andorra i la Catalunya Nord, tot coordinant-se amb la Fundació Sambori, que organitza aquest concurs des del 1998 al País Valencià. En la passada edició van participar en el premi 130.000 estudiants, una xifra que el converteix en la convocatòria literari escolar amb més participació d’Europa.
Està dirigit a alumnes de primària, secundària i batxillerat amb l’objectiu de promoure la participació en un projecte comú i difondre l’ús del català.

L’acte de lliurament del premi tindrà lloc aquest divendres 26 de juny a les dotze del migdia a la Biblioteca de l’institut, presidit per representants d’Òmnium Cultural, entitat que convoca el certamen, dirigit centres educatius.

Imatge:Territoris.cat

Territoris.cat