mSchools Awards 2024!

Publicades les noves bases per al concurs mSchools Awards 2024! En aquesta edició, s’incorporen canvis significatius en les diferents modalitats de participació.

El mSchools Awards 2024 té com a objectiu promoure la transformació digital dels centres educatius, reconeixent l’excel·lència de projectes educatius duts a terme als centres de Catalunya, emmarcats en la temàtica proposada. La temàtica posa l’èmfasi en l’ús de les tecnologies digitals com a element transformador per assolir una millora de l’entorn, de les persones i la societat.

CONSULTA LES  BASES DEL CONCURS

NOVETATS

➡️Nova modalitat: projectes elaborats amb plaques programables micro:bit, Arduino o ED1. Per reflectir millor la diversitat digital i projectes que es desenvolupen actualment, s’obre una nova modalitat, que inclou la presentació de projectes elaborats amb plaques de prototipatge.

➡️Temàtica: els projectes que es presentin en aquesta edició hauran de donar resposta a reptes vinculats a un dels següents quatre eixos:

• Eix 1: Benestar emocional i social
  • Eix 2: Art i creativitat per la cohesió, integració i transformació
  • Eix 3: Ciutadania democràtica i consciència global
  • Eix 4: Llengua, cultura i diversitat

A les bases trobareu exemples de temàtiques relacionades amb aquests eixos.

➡️Contingut del projecte: a part dels continguts específics demanats a cada modalitat, tots els projectes hauran de presentar:

• Vídeo explicatiu del procés, on els protagonistes han de ser els alumnes.
  • Pòster divulgatiu de la proposta.
PROPOSTES EDUCATIVES:
INSCRIPCIONS:

El període d’inscripció i de lliurament de projectes s’iniciarà el 8 d’abril i finalitzarà el 6 de maig de 2024 a les 14:00 hores.

La inscripció dels projectes es realitzarà a través de la pàgina web https://mschools.com