XVII Trobada de Corals d’Educació Infantil i Primària. Curs 2018-2019

Inscripció del 15 d’octubre al 2 de novembre

Actuacions del 13 al 15 de març de 2019

Aquest curs 2018-2019, el Departament d’Ensenyament convoca la XVII Trobada de corals d’educació infantil i primària, amb l’objectiu de potenciar i difondre l’educació musical que estan duent a terme molts mestres a les nostres escoles.

La música és una eina indispensable en l’educació, ja que a través de la música es treballen molts aspectes de la formació integral de la persona, tant en la vessant del desenvolupament personal com de les habilitats socials i relacions interpersonals, així com en l’adquisició de les competències bàsiques.

Amb les trobades es facilita l’actuació pública de les corals de les escoles, proporcionant un espai on es visualitza el treball dut a terme durant tot el curs per cadascuna d’elles. També es facilita que l’alumnat conegui molts altres nens i nenes de Catalunya que com a ells els hi agrada cantar.

El concert conjunt de la Trobada és un espai on fer música junts compartint les emocions.

La Trobada de corals d’educació infantil i primària és una activitat organitzada des del Servei d’Ordenació dels Ensenyaments de Règim Especial que està descentralitzada als diferents Serveis Territorials / Consorci d’Educació de Barcelona, a Osona aquest curs es realitzarà els dies 13, 14 i 15 de març.

Més informació…