Participa a WEBS AL PUNT . CAT

Fes que els teus alumnes siguin creadors digitals participant al concurs d’elaboració de llocs web i apps per alumnes de 5è i 6è de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà o Superior.

Concurs de creació de Webs i Apps
CONVOCATÒRIA 2018-19 OBERTA DES DEL 12 DE SETEMBRE

La inscripció al concurs s’inicia el 12 de setembre de 2018 a les 12h i finalitza el 31 de gener de 2019 a les 12h

Tots els grups inscrits amb dominis registrats teniu fins al 15 de març a les 23:59 per a treballar en el vostre lloc web o app i enviar un correu a info@websalpunt.cat responent a les preguntes que trobareu a l’apartat Calendari i operativa. A partir d’aquí els vostres webs passaran a mans del jurat. A una data encara per concretar es celebrarà la jornada final amb la presentació dels projectes per part dels grups finalistes, la deliberació final del jurat i l’entrega de premis per als guanyadors del WAP 2019.

El concurs Webs al Punt.cat és una iniciativa de la Fundació puntCAT.

En aquest enllaç trobareu tota la informació que necessiteu per poder desenvolupar el vostre projecte amb websalpunt.cat.

Si us decidiu i us voleu inscriure ho podeu fer a través de l’enllaç a la inscripció.