Alimentació i nutrició amb Ada Parellada

dimarts dia 16 de març de 2021 a les 6 de la tarda

Videoconferència: Cartell  i enllaç al Meet

En aquest  web trobareu informació sobre ella i també dels tallers adreçats als centres educatius.
A part de la cuina l’Ada ha fet moltes col·laboracions en diferents programes de ràdio, televisió i publicacions sempre relacionades amb la gastronomia on trobem moltes vegades una mirada molt didàctica. Justament ara durant la pandèmia l’Ada conjuntament amb l’antropòloga Agnès Villamor ha fet una exposició al Museu de Ciències Naturals de Granollers sota el títol Què mengem avui? donant una visió molt actual de la nostra gastronomia i quines implicacions té sobre el nostre entorn proper i llunyà.

Aprofitem la seva experiència que ens aportarà bones propostes i idees per treballar aquests temes amb els nostres alumnes en un moment en el que molts infants s’han aficionat a la cuina.