Taller de nutrició

Del 6 al 17 de març de 2017 s’està duent a terme un taller de nutrició i alimentació a l’Escola Politècnica Superior de la UVic, a la planta pilot del pa.

Taller del pa, foto del blog de les Pinediques

L’alumnat de cicle mitjà d’Educació Primària de diverses escoles de la comarca d’Osona prenen consciència de la importància d’una alimentació equilibrada, coneixen els elements que intervenen en l’elaboració del pa, els cereals que s’utilitzen i les diferents classes de pa.

També se’ls mostren els canvis químics que es produeixen durant l’elaboració del pa, a manipular correctament els ingredients i a realitzar diferents formes amb la massa de pa (Croissants, pa d’Osona, trenes, ensaïmades, etc.)

L’Organitza: el Gremi de Flequers d’Osona i el Centre de Recursos Pedagògics amb la col·laboració de la UVic-UCC.