Hi havia una vegada…. Les butxaques al mar!

Durant aquest mes de febrer i març les escoles de Nou Barris estan tornant a gaudir de la fantasia i les sorpreses de les petites històries que explica l’Ada Cusidó, a través dels titelles, la narració, les cançons, els bonics elements visuals i l’expressivitat d’ella mateixa.

Enguany estem gaudint del conte les butxaques del mar. Aquesta història viu en una faldilla plena de mar. L’Ada ha anat a la platja i ha agafat trossets d’aigua i els ha enganxat a la seva faldilla que té molts colors i moltes butxaques plenes de sorpreses que us ensenyarà quan arribi.

Les escoles que enguany estan gaudint d’aquesta activitat son: l’Escola Tibidabo conjuntament amb l’escola bressol Ralet, els infants de l’Escola Marinada, l’Escola Turó amb l’escola bressol El Turó, els infants de l’Escola Calderón de la Barca, els infants de l’Escola Mestre Morera, Ciutat Comtal, IE Trinitat Nova, la Llar d’infants L’Airet, l’Escola Tomà Moro amb els infants de l’escola bressol El vent, i l’IE Turó de Roquetes.