Bases Jocs Florals de Nou Barris 2024

Un any més, el Consell Municipal del Districte i el Centre de Recursos Pedagògics de Nou Barris, us convoquem  a participar als Jocs Florals Escolars del Districte de Nou Barris corresponents al curs escolar 2023-2024.

Aquí trobareu la informació i documentació necessària per participar en aquest certamen:

FASE DE BARCEOLNA CIUTAT

Per si us pot interessar de cara a la participació a la categoria H de conte audiovisual, us facilitem els enllaços:

• Conte audiovisual il·lustrat on hi trobareu  treballs realitzats i premiats en edicions anteriors.
  • Recursos per a realitzar els treballs de forma col·lectiva i cooperativa.
  • Altres recursos.

L’acte de lliurament de premis serà el 15 de maig, a les 17:30h, lloc a confirmar.

Volem remarcar que en la fase de districte les categories A2, B2, i C2, (etapa de primària) els treballs de poesia podran ser de forma individual o col·lectiva, però només podran passar a la fase de ciutat els treballs premiats que siguin col·lectius tal i com especifiquen les seves bases.

A continuació us deixem un petit vídeo explicatiu.