900 alumnes de primària participen en la Dragonada, la festa de l’atletisme de Nou Barris (Notícia BETEVÉ)

Els dies 4, 5 i 6 de març ha tingut lloc a les instal·lacions esportives de Can Dragó, la XXXII edició de la Dragonada de Nou Barris.

La Dragonada va dirigida a alumnat de Cicle Superior d’Educació Primària. En ella es realitzen 8 proves d’atletisme: salt de tanques, llançaments, salt d’alçada, relleus, proves de velocitat, salt de longitud, acroesport i proves de resistència. En total, han participat prop de 900 alumnes, corresponent a 26 escoles.

És una bona ocasió, no només per a l’activitat física, sinó també per conèixer alumnes de la mateixa edat i gaudir dels equipaments del nostre Districte.

Aprofitem aquest espai per agrair a totes les persones participants; a les escoles, al poliesportiu de Can Dragó, al monitoratge del CFGM de l’ESC Pia-Sarrià, al Districte de Nou Barris i al professorat del Seminari d’Educació Física per la seva col·laboració. Amb l’aportació de cadascú de nosaltres, fem que activitats com aquesta siguin possibles!

Us adjuntem l’enllaç amb la notícia i el vídeo de BETEVÉ: https://beteve.cat/nens-i-nenes/900-alumnes-primaria-participen-dragonada-festa-atletisme-nou-barris/

Centres educatius participants:

• Escola Valldaura