Robots Edison

El Robot Edison és un robot programable dissenyat per ser un recurs pedagògic STEAM complet per treballar el pensament computacional, programació amb codi i robòtica per a alumnat de 4 a 16 anys d’una manera pràctica. La maleta de ‘Robots Edison’ consta de 4 unitats de robots que permet treballar per grups dins a l’aula.

Un robot Edison controlat a distància pot:

• Respondre a la llum i al so
  • Seguir les línies i evitar obstacles
  • Comunicar-se amb altres robots Edison
  • Connectar-se amb altres robots d’Edison i blocs LEGO
    I molt més!

Edison també es pot utilitzar per crear i inventar com a base programable per a una increïble gamma d’enginyeria i projectes STEAM gràcies al sistema de robotització expansible d’Edison que treballa amb el kit de construcció EdCreate i qualsevol altre sistema de construcció compatible amb els blocs LEGO.

Programem el nostre robot Edison

L’alumnat pot progressar en la robòtica i la programació utilitzant Edison amb diferents llenguatges de programació progressius.

1.  Treball amb Codis de barres. Adequats per a majors de 4 anys sense experiència prèvia en programació o la robòtica.
  • Llistat de codis de barres per programar (PDF)
  • Tu Edventura en Robótica. Eres un Controlador (PDF castellà)
  1. EdBlocks

Programació per blocs online simplificada i sense text, adreçada a l’alumnat de 7-12 anys sense experiència prèvia i que s’introdueix a la programació i la robòtica.  [Activitats d’aula]

1. EdScratch

Per alumnat a partir de 10 anys. Aplicació de programació per blocs, tipus Scratch. Requereix d’una comprensió bàsica dels fonaments de la programació.  [Activitats d’aula]

1. EdPy

Per a alumnat de més de 13 anys o més. Cal conèixer els fonaments de programació textual amb llenguatge Python (codi real). És en línia i també té complement per a Chrome. [Activitats d’aula]

Edwareapp. Llenguatge de programació gràfic per a Edison compatible amb els robots LEGO. Aquesta versió segueix activa però ja no s’actualitza.

Guies didàctiques

Més materials i enllaços