Maleta de realitat virtual

La Maleta Pedagògica de Realitat Virtual, destinada a alumnes de Secundària que permet el treball amb tecnologies d’última generació. Tot  que té múltiples utilitats, la maleta està pensada molt especialment per potenciar la participació i l’aprenentatge de tot l’alumnat, tot aplicant els principis del Disseny Universal d’Aprenentatge.

Les ulleres de realitat virtual permeten tenir experiències immersives en activitats de realitat virtual. Podràs veure imatges 360 fetes amb apps com Cardboard Camera o Panorama 360, paisatges amb Street View, museus amb Google Arts and Culture i vídeos 360 de Youtube. Disposen de cinta ajustable al cap, d’auriculars, ajustament de la distància entre ulls, ajustament focal i botó de confirmació.

A la maleta hi trobareu:

• 5 Ulleres 3d  VR YSSHUI QH01 amb auriculars i comandament a distància
  • 2 smartphone Xiaomi Redmi 4A de 5” connexió Wifi sense SIM amb aplicacions instal·lades
  • Una guia d’utilització