V Trobada Pedagògica USEE

“…L’atenció educativa a l’alumnat comprèn un conjunt de mesures i suports destinats a tots els alumnes…Tot i cadascun dels alumnes han de poder beneficiar-se, en un context ordinari, de les mesures i suports universals, a fi de desenvolupar-se personalment i socialment i avançar en les competències de cada etapa educativa…” Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu.

El proper 27 de gener se celebrarà, a l’Escola Miquel Granell d’Amposta, la V Trobada Pedagògica USEE que porta per títol: ‘ De la USEE al SIEI: construint suports inclusius’. El tema de la ponència farà referència a l’atenció educativa de l’alumnat en el sistema educatiu inclusiu; reflexions des de la recerca a l’aula, i anirà a càrrec de Laura Domingo Peñafiel, doctora en Pedagogia, professora i investigadora de la Universitat de Vic. Finalment, la jornada inclourà la presentació d’experiències de diversos centres del territori.

INSCRIPCIONS