III Trobada Pedagògica USEE “Un recurs per a la inclusió”

Captura de 2016-01-08 15 58 44
Reduir les barreres a l’aprenentatge i a la participació que poden tenir els alumnes també implica mobilitzar recursos i generar suports. Sempre hi ha més recursos per donar suport a l’aprenentatge i a la participació de l’alumnat dels que habitualment s’utilitzen.

Avançar en la inclusió comporta augmentar la qualitat educativa per a tot l’alumnat en els contextos ordinaris.

El proper 23 de gener se celebrarà, a l’ESC Consol Ferré (al costat del SE del Montsià), la III Trobada Pedagògica USEE. Un recurs per a la inclusió. El tema de la ponència girarà a l’entorn de la Gestió de les emocions a l’escola en alumnat de NEE, anirà a càrrec de Sandra González i Inés Ferreres, del Centre MonTEA.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *