XIII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de lectura en veu alta

La lectura i l’escriptura són considerades eines primordials i bàsiques de la resta d’aprenentatges i, per tant, han de constituir un objectiu d’atenció preferent durant tota l’etapa d’educació obligatòria. Aquest certamen té l’objectiu de promocionar la lectura, tot despertant l’interès per llegir i també per escoltar.
Cada centre escolar pot participar en el Certamen amb un alumne per categoria (en la categoria de Tropa de Corsaris, 3r i 4t d’ESO, ha de ser un grup de tres alumnes). També ha de seleccionar un altre alumne de reserva per a cada categoria, per si el titular escollit no es pogués presentar en la data prevista per al quart de final.
La inscripció a la tretzena edició del Certamen Lectura en Veu Alta finalitzarà el 3 de novembre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *