VIII Jornada d’Educació Infantil Terres de l’Ebre

índex

La VIII Jornada d’Educació Infantil Terres de l’Ebre vol mostrar com les metodologies globalitzadores i el treball competencial esdevenen un mitjà per desenvolupar les capacitats de l’alumnat d’educació infantil, a partir d’aquests objectius:

Aportar criteris que facilitin la manera d’ensenyar des d’una perspectiva global, crítica i fonamentada.

Promoure la reflexió entorn la globalització.

Ajudar a que l’escola esdevingui un organisme viu, significatiu i participatiu, un lloc d’intercanvi, de diàleg i de convivència.

Desenvolupar el pensament creatiu.

Contribuir a la construcció del món interior dels infants.

Es realitzarà el dissabte 20 de febrer, de 9 a 14 hores, al Campus de la URV Terres de l’Ebre, Tortosa.

Inscripcions

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *