Trobada de Comitès Ambientals d’Alumnes

La Trobada de Comitès Ambientals de les Terres de l’Ebre es farà el dia 9 de març a Ulldecona a l’Institut Manuel Sales i Ferré, la organització d’aquestes trobades sorgeix de les necessitats recollides dels centres educatius que participen al Programa d’Escoles Verdes i que assisteixen als seminaris. L’acte de benvinguda i cloenda el realitzarem conjuntament els centres de primària i secundària a la Sala d’actes de l’Institut que es troba situat a l’Avinguda de les Escoles (Ulldecona).

L’horari de la Trobada serà de 9 hores a 16 hores aproximadament.

Com altres anys us facilitem el transport per poder arribar fins a Ulldecona. Quan tots els centres hagin confirmat la seva assistència i utilització d’aquest servei, us enviarem l’horari definitiu i lloc exacte de recollida dels autocars.

Inscripció a la Trobada.