Dia Mundial del Teatre a Amposta

Entre el 23 i el 27 de març, es celebrarà a Amposta el Dia Mundial del Teatre 2017. L’Escola de teatre i circ d’Amposta es suma una any més al conjunt d’actes que volen commemorar aquesta data arreu del món.

Tot seguit us detallem els actes que integraran el programa:

• Xerrada : “Arts escèniques: de quina professió estem parlant?” a càrrec d’Àlex Casanovas, president de l’Associació d’Actors i Directors professionals de Catalunya (AADPC).23 de març a les 20,00 a l’Auditori de la Fila.Entrada gratuïta. Inscripcions a etca.info@gmail.com / 657931625 ( whatsapp)
  • Espectacle: “Shakesperience” i presentació del projecte escènic 2017 “Ves-te’n a ….” a càrrec del grup de Teatre Juvenil de l’EtcA.

27 de març a les 11,00: Passi per alumnes de 1er i 2on d’ESO dels Instituts d’Educació Secundària d’Amposta.

27 de març a les 18,00: Passi obert al públic general.

Entrada gratuïta.