Propostes de recursos educatius de la URV

L’alumnat dels Graus d’Educació Infantil i Primària de la Universitat Rovira i Virgili del Campus Terres de l’Ebre i del Campus Sescelades han creat diversos recursos en línia adreçats a l’alumnat dels centres educatius:

• Llegim i aprenem des de casa. Web elaborada per alumnat del 4t del Grau de Primària de la URV del Campus Terres de l’Ebre, amb activitats per fomentar el gust per la lectura.
  • La canalla es queda a casa. Web de recursos, per treballar amb xiquets i xiquetes d’entre 2 i 6 anys, elaborada per alumnat de 2n curs de Grau d’Educació Infantil de la URV del Campus Sescelades.
  • Aprenem jugant a casa. Blog elaborat per alumnat de 2n del Doble Grau Titulació d’Educació Infantil i Primària de la URV de Tarragona. S’anirà actualitzant amb noves propostes.

Esperem que us agradi i us siga d’utilitat!