Certamen de lectura en veu alta, en confinament

Esteu inscrits al XVI Certamen de lectura en veu alta? Podeu seguir-hi participant!

Com ja us deveu imaginar, la setzena edició del Certamen de lectura en veu alta ha quedat cancel·lada definitivament per causa del covid19.

Però no ens resistim a deixar-ho aquí. Per això, des del Grup Enciclopèdia i el Departament d’Educació us proposem tirar endavant un format del Certamen en confinament: #acasallegimenveualta del 21 d’abril al 29 de maig.

El funcionament és força senzill:

• Us inscriviu al nou format del Certamen. En la inscripció, trobareu les condicions de participació. Inscripció
  • Demaneu al vostre alumnat us faci arribar vídeos llegint en veu alta.
  • En seleccioneu cinc com a màxim (per categoria inscrita).
  • Els pengeu en un Drive que us oferirem.

Nosaltres penjarem els vídeos en un canal públic de Youtube i els farem córrer per xarxes i, si pot ser, premsa. Vosaltres podeu fer el mateix amb tot el material que hagueu rebut (siguin vídeos seleccionats o no). Es tracta de fer una mostra de lectura que tingui un bon ressò.

Entre tots els centres participants farem un sorteig de deu lots de llibres (un per cada Servei Territorial), gràcies a la col·laboració de La Galera i Text. També us farem arribar un diploma digital perquè el pugueu enviar a tot l’alumnat participant.

Teniu totes les instruccions (per al professorat i també per a l’alumnat) a la pàgina web del Certamen. És important acomplir amb les condicions tècniques per poder participar-hi.

Esperem que la idea us engresqui i que ben aviat comencem a rebre les vostres inscripcions i vídeos!