Les escoles del Montsià i el Dia Mundial de la Higiene de mans

En motiu de la commemoració del dia mundial de la Higiene de mans, avui 5 de maig, ahir  a la tarda, va tenir lloc a Amposta l’acte institucional de lliurament de regals per a tots aquells centres participants en el taller d’higiene de mans que es va dur a terme a les escoles de la comarca del Montsià, per professional sanitaris de l’Institut Català de la Salut.

L’acte va començar amb la benvinguda de la regidora d’Educació a l’Ajuntament d’Amposta, Núria Marco, donant pas al representant del Departament d’Educació i director dels Serveis Educatius del Montsià, Artur Tallada, i finalment Dèlia Cuartiella, adjunta a Direcció de l’EAP Ulldecona-La Sénia. Acte seguit es va passar a la presentació i explicació de les creacions fetes per part de l’alumnat de 1r de primària dels centres educatius realitzades a partir del taller desenvolupat a les aules. Al mateix temps se’ls va atorgar un diploma i un obsequi, patrocinat per Caixabank.

Des de la comarca del Montsià han estat tretze les escoles participants i un total de 461 nens i nenes han pogut gaudir d’aquest enriquidor taller que els ensenya que una bona higiene de mans és la mesura més senzilla, econòmica i eficaç per a prevenir la transmissió d’infeccions.