La biblioteca escolar i la biblioteca d’aula poden ser realitats que es complementen, però difícilment són excloents.
El proper 28 de juny es realitzarà, als Serveis Territorials d’Ensenyament, la Jornada anual de Biblioteques Escolars. El tema d’enguany porta per títol La biblioteca escolar i la biblioteca d’aula: dues realitats que es complementen. Comptarà amb una ponència a càrrec del Sr. Enric Queral i amb la presentació d’experiències de centres educatius del territori.

INSCRIPCIONS.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *