Jornada adolescència: “Violències i desigualtats”

El proper 17 de març de 2023 tindrà lloc la IX Jornada d’adolescència. L’edició d’enguany es durà a terme a la Lira Ampostina i tractarà el tema “Violències i desigualtats”.

Organitzada en el marc del Pla de Salut, Escola i Comunitat (PlaSEC), és una cita imprescindible per als professionals que treballen amb adolescents, especialment del sector de la salut, l’educació i professionals de joventut. El programa consta de diverses ponències, espais, taules rodones i activitats a càrrec d’experts en la matèria.

Per fer la inscripció a la Jornada, cliqueu a sobre del codi de l’activitat: 8000770508

Un cop feta la inscripció, heu d’escollir la ponència simultània i els espais als quals voleu assistir clicant aquí.