IV Trobada Pedagògica USEE “Un recurs per a la inclusió”

En qualsevol lloc on hi convivim persones, incloent les escoles, la diversitat és la norma no pas l’excepció. Quan els currículums estant dissenyats per donar resposta a les necessitats de la mitjana, fracassen en proporcionar a tot l’alumnat oportunitats d’aprendre justes i iguals. El DUA ajuda a estar a l’alçada del repte de la diversitat.
El proper 28 de gener se celebrarà, a l’Escola Miquel Granell d’Amposta, la IV Trobada Pedagògica USEE. Un recurs per a la inclusió. El tema de la ponència girarà entorn del Disseny Universal per a l’Aprenetatge (DUA) i anirà a càrrec de Maria Macià, professora responsable de la USEE de l’Institut Barri Besòs de Barcelona. També es farà la presentació d’experiències de diversos centres del terrotori que compten amb el recurs USEE.

Aquí us podreu inscriure.