I Concurs de relats “Salut Mental”

L’alumna de 2n d’ESO, Èlia Arnau Abilleira, ha rebut el premi del 1r. concurs de relats “La salut mental i  benestar emocional és la prioritat”, amb el relat “El diari de la Cloe”. El concurs ha estat organitzat per la Taula de Salut mental de les TTEE al Montsià; una activitat que s’emmarca dins la setmana de la Salut Mental. El guardó ha consistit amb un diploma acreditatiu i un val de 100€, bescanviable per material escolar.

L’acte de lliurament es va celebrar el passat 29 de novembre al Consell Comarcal del Montsià. Ha comptat amb la presència del president del Consell, Sr. Joan Roig Castell, representants del Departament d’educació a les Terres de l’Ebre i del servei de Salut mental, del director de l’Institut, Ricard Reverter, i la professora Ma. Teresa González, a part de la mateixa alumna premiada.

La Taula de Salut Mental de les Terres de l’Ebre organitza aquest concurs per tal de sensibilitzar i desestigmatitzar els problemes de salut mental, a mé de convidar els infants i adolescents de les nostres comarques a parlar i expressar-se amb la màxima naturalitat sobre aquest tema en l’àmbit educatiu.