Edu Hack

eduhack

En el marc del Mobile World Congress s’organitza el dissabte dia 20 de febrer de 2016 la primera edició de la ‘mSchools_EDU_Hack‘, una jornada de cocreació educativa on hi són convidats tots els docents amb idees d’innovació pedagògica incorporant la tecnologia digital.

Un centenar d’equips seguiran la metodologia de disseny de mSchools Edu_Hack amb l’objectiu de desenvolupar, de forma col·laborativa, propostes i unitats didàctiques innovadores per a l’aula per a tots els nivells educatius i àmbits curriculars.

Els resultats d’Edu_Hack es compartiran amb la comunitat educativa.

El termini d’inscripció, finalitza el dia 3 de febrer.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *