Dóna la nota: 5 de juny

Coincidint amb la diada del medi ambient, el dia 5 de juny es proposa fer sentir les veus de tothom cantant No Ens Desdibuixeu de la campanya DÓNA LA NOTA, encara hi som a temps.

En aquesta data, sobre les 11 del matí, els integrants del Petit Taller de Cançons, autors de la cançó No Ens Desdibuixeu, interpretaran en directe una versió acústica des del Museu Vil·la Casals del Vendrell.

Podreu seguir la transmissió d’aquest acte central de DÓNA LA NOTA, i cantar-la des de les vostres localitats, en els següents espais virtuals:

• En tots els Canals de TV de la XARXA durant la retransmissió del programa “Bentrobats” on es farà una connexió amb directe amb l’acte central.
  • Al portal de Dóna la Nota, on amb YOUTUBE live, podreu seguir tot l’acte.

En cas que preferiu cantar-la amb la versió original, en acabar es posarà també el vídeoclip.

Us recordem que cal inscriure’s al portal DÓNA LA NOTA, encara hi som a temps. Aquesta proposta està en funció de la fase en que es troba cada territori.

Aquí teniu diferents possibilitats de seguir l’acte:

• Seguir l’acte central per TV de la Xarxa o ordinador i cantar des de casa.
  • Fer una trobada virtual amb l’alumnat per cantar la cançó plegats.
  • Fer un cantada al pati de l’escola mantenint les mesures de seguretat.
  • Demanant a les emissores de ràdio locals que posin la cançó i així treure les ràdios als balcons i que soni per tot arreu.
  • Fer sonar la cançó pels carrers de la població i que l’alumnat surti a cantar-la.

Us animem a participar-hi!!!! I a que compartiu a les xarxes socials i als vostres espais webs (NODES) amb materials, vídeos o fotografies del professorat i l’alumnat amb les accions que feu el dia 5 de juny  i etiqueteu #donalanota2020 i #encarahisomatemps @donalanota @cdapaucasals