Comissió de seguiment final d’Escoles Verdes

El passat 12 de maig va tenir lloc la darrera Comissió de Seguiment del Programa d’Escoles Verdes amb les escoles que participen de la comarca del Montsià i del Baix Ebre, per tal de tancar aquest curs escolar d’escola verda.

Fou la primera trobada presencial després de dos cursos, i després d’algunes informacions de com fer el tancament del curs, es va aprofitar per fer una dinàmica d’intercanvi d’accions, on cada centre escollia una acció que havia dut a terme al seu centre i que pensés que era interessant i explicava als companys/es dels altres centres.

L’activitat fou molt engrescadora pel fet de poder compartir les activitats que es fan als centres i també per poder agafar idees.

Finalment, es va parlar de les propostes que hi ha cara el proper curs 2022-23, les activitats a desenvolupar, les necessitats que hi ha i de quina manera es vol reunir el curs vinent.