24 d’octubre “Dia de les biblioteques”

Des de l’any 1997 es commemora aquesta data en record de la destrucció de la biblioteca de Sarajevo durant el conflicte dels Balcans. La imatge que va quedar gravada va ser la del músic Vedran Smailovi, tocant el seu violoncel entre les runes de l’edifici, que també havia estat la Casa de Govern al segle XIX.

Des del programa de biblioteca escolar “Puntedu” us volem fer una proposta per celebrar aquest dia.

Com que aquest any és el moment de reiniciar moltes biblioteques: posem ordre, renovem, reinventem, convidem, celebrem, acollim… Us animem a publicar una fotografía, un vídeo o un text que representi una d’aquestes accions amb el hashtag #diabibliopuntedu21.

També us volem deixar l’enllaç a un nou document, Orientacions per al reinici de les biblioteques escolars, amb algunes recomanacions que caldria tenir en compte a l’hora de reiniciar les biblioteques dels centres.