Dia de l’Educació Física al carrer (DEFC 2019)

El Dia de L’Educació Física al Carrer que se celebra el 25 d’Abril. Aquest dia, els professors d’educació física de les escoles, s’inscriuen amb els alumnes, per sortir a l’espai públic a fer la classe i col·laborar, entre altres objectius, a la visibilització de la classe d’educació física del S. XXI. Estem segurs que molts de vosaltres coneixeu el projecte, però si voleu més informació feu clic sobre aquest enllaç i a l’arxiu adjunt, trobareu l’informe del DEFC.

Trobem que aquesta jornada es molt interessant des d’una vessant pedagògica, ja que l’assignatura d’educació física contribueix al desenvolupament personal, social i intel·lectual dels infants i joves, tot fomentant uns hàbits de vida saludables més enllà de les etapes formatives.