La desena edició del Projecte Rossinyol s’enlaira amb 74 parelles!

Durant el passat mes de novembre va iniciar-se la desena edició del Projecte Rossinyol amb més parelles que mai: 74 parelles de 14 escoles i instituts diferents de Barcelona dels districtes de Ciutat Vella, Nou Barris i Sants – Montjuïc i Sant Adrià de Besòs.

Com cada any, el tret de sortida del projecte són les festes inicials per districtes, moment en el que els mentors i mentores coneixen als seus mentorats i mentorades. Les escoles i instituts, les famílies, les responsables d’universitats i les administracions que hi assisteixen, són testimonis de la il·lusió de les persones mentores i joves que han tingut l’oportunitat de participar-hi.

Esperem que aquest any sigui un any ple d’aprenentatges, descobertes, creixement i experiències úniques per a totes les parelles! Bon Rossinyol, a volar!