El Botó Màgic: contes inclusius de la Fundació Aspasim per als alumnes d’educació infantil

El Saló del Consell del Districte va acollir una activitat poc habitual dins el seu dia dia: una representació per part del Botó Màgic, un grup de persones amb diversitat funcional que endinsen a alumnes d’educació infantil a un món de fantasia.

En aquest cas, el públic van ser els alumnes de l‘escola Itaca i d’Esclat que van gaudir del conte “Quin gust té la lluna?” amb cançons cantades en llengua de signes.

L’activitat forma part del programa d‘activitats de dinamització que ofereixen el Centre de Recursos Pedagògics de les Corts conjuntament amb el Districte de les Corts als centres educatius del territori.

El botó màgic