IV edició Recerkids

Ja està aquí la 4ª edició de la Recerkids. Recerkids és una iniciativa impulsada per la Direcció General de Recerca dins del seu programa d’activitats pedagògiques, que tenen l’objectiu de divulgar la ciència a les escoles i donar a conèixer la tasca dels centres de Recerca de Catalunya.

El programa Recerkids es divideix en dues fases. En la primera, els estudiants desenvolupen una recerca científica a l’aula, i en la segona presenten els resultats en un congrés científic.

Va dirigit a les classes de 5è i 6è de primària d’escoles públiques i concertades.
Les inscripcions estaran obertes fins al 15 de novembre.
La recerca s’inicia a l’aula a partir del gener de 2020 i fins al 24 d’abril de 2020.

Podeu posar-vos en contacte amb l’equip de Recerkids a través del correu hola@recerkids.cat o trucant al 646033256.