Treballs de la Mostra de Recerca Jove a Gràcia

RECERCA de GRÀCIA

La Mostra de Recerca té com a objectiu donar visibilitat al talent dels i les joves de batxillerat que han elaborat treballs de recerca de gran qualitat.

Davant la situació actual, s’han pres mesures excepcionals per a la celebració de la Mostra de Recerca al districte de Gràcia, passant a un format de ciutat. A aquesta convocatòria oberta, cada centre hi podia presentar un treball, i els que ofereixen batxillerat artístic, dos.

Un cop acabat el termini, us volem presentar els 13 treballs de Gràcia , que destaquen per la implicació i l’adaptació dels alumnes, que han fet una feina excepcional en aquest context de pandèmia tan complex. Són treballs d’una gran qualitat, que serviran com a model per a futurs estudiants de 1r de batxillerat.

TREBALLS de GRÀCIA

Podeu consultar les memòries i uns petits vídeos resum de cada treball a través de pòsters interactius.

Clicant a les imatges trobareu els arxius incrustats perquè pugueu consultar cada treball, així com el vídeo que l’acompanya.

Mostra de Recerca Jove de Barcelona 2020-2021

En aquest espai podreu gaudir dels treballs de recerca dels centres de Gràcia que han participat a la Mostra de Recerca Jove de Barcelona 2020-21 que es celebrarà enguany el 27 i 28 d’abril.

Acte de cloenda

Aquest curs, la Mostra de Recerca té un caràcter més formatiu i divulgador, i s’adreça principalment a l’alumnat de 1r de batxillerat.

Es portarà a terme els dies 27 i 28 d’abril de 2021 a la tarda, amb el programa següent:

27 D’ABRIL

16.00 h – Inauguració de la Mostra de Recerca

16.10 h – Conferència inaugural «Claus per fer un bon TR» a càrrec de Max Turull, professor titular d’Història del Dret i de les Institucions a la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona (UB)

17.00 h – Espai col·loqui centrat en diferents aspectes del procés de la recerca. En cada apartat participaran dos alumnes:

• Objecte, originalitat, rellevància i contextualització
  • Metodologia, recollida de dades, marc teòric i experimentació
  • Aliances
  • Conclusions, producte final i avaluació

28 D’ABRIL

16.00 h – Espai col·loqui centrat en diferents àmbits temàtics:

• Científic
  • Tecnològic
  • Social
  • Humanístic
  • Artístic

17.00 h – Taula rodona Acompanyament d’un treball de recerca, dinamitzada per Max Turull, professor titular d’Història del Dret i de les Institucions a la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona (UB). Comptarà amb la representació de dos tutors i dos alumnes.

PODREU SEGUIR L’ACTE EN FORMAT VIRTUAL A TRAVÉS DELS SEGÜENTS ENLLAÇOS:

Més informació en aquest enllaç

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *